Andragógia (beszélgetés)
Ha levelező, meg pláne! Járj utána a konzultációs időpontoknak is, mert nem tuti, hogy mindig ott tudsz majd lenni (bár ezt Te tudod, magamból indultam ki). Az évf.társaim közül többen Pestről járnak le. Kb 4 hetente van 3 konzi, kb 4szer egy szemeszterben nálunk, ebből az első és az utolsó a legfontosabb, a legtöbb info itt hangzik el. Az anyagok a neten vannak, évf.közös e-mail címen, bármi elérhető. Nem tudom, máshol hogy van, nálunk így működik.
igen?
meglesem majd, mindenképpen levelező :)
Levelezőn vagy nappalin?
Végül is mindegy! De azért nézd meg a közlekedést Győr-Bp. között, lehet megérné...
köszönöm, igazán kedves vagy :)
csak pesten az eltén tudom majd
Én akkreditált diák vagyok, úgyhogy a bejutásról nem sok mindent tudok. De tétel, segédanyag, bármi kell, szólj!
Nekem most indul a vizsgaidőszak! ÁÁÁÁÁ!!! Szombaton személyiségpszichológia....
Ha valami kell, írj privátba egy e-mail címet, és küldök bármilyen segédanyagot. Te hol akarod tanulni ezt?
én csak pestre tudok majd, az elte-be. könnyű amúgy bejutni? :S
na, ezzel egyet értek :)
a sok tanulás nem tántorit el, ha diplomát akarok, dolgoznom kell érte :)
Én Győrbe járok. Jelenleg ennek volt a legjobb híre, és sok lehetőség van külföldi ösztöndíjakra is. Én csak támogatni tudom. Hajrá!
Számos olyan helyre jó, ahol van hr osztály. Az pedig minden nagyobb cégnél van. Nálunk az andragógia mellé 3 szakirányból lehet választani, és mind jó és szép téma, kettő pedig kifejezetten használható. Sok sztereotípia van a szakkal kapcsolatban, de egy vérbeli andragógus eléri, amit akar. Aki pedig csak diplomát akar, az legalább a szak hírét ne rontsa. Mert szép témakör!
Én is úgy hallottam, hogy nem a hiány szakmák közé tartozik. Egyébként barátnőm erre a szakra jár, és mindig panaszkodok, hogy sokat kell tanulnia, aminek legalább a fele hülyeség.