Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Vodafone-nál keret túllépés miatti korlátozás fórum

Vodafone-nál keret túllépés miatti korlátozás (beszélgetés)

1 2
43. 06bfdda89d (válaszként erre: 41. - A0c1361e44)
2011. márc. 29. 10:18
Persze,értettem.
2011. márc. 29. 09:04
Persze,biztos van akivel normálisabbak.Nekünk 8 (üzleti)kártyája volt a férjemnek,a havi számlákat is rendesen fizette/-ék,ami nem volt soha kevés összeg,ezért kérte őket,hogy találjanak ki kedvezőbb konstrukciót.Aztán mikor mondta,hogy hallgassák vissza nyugodtan a telefonbeszélgetéseiket,megváltozott minden.Biztos velünk volt a baj:-((((
41. a0c1361e44 (válaszként erre: 40. - 06bfdda89d)
2011. márc. 29. 08:43
Nem fejenként 20 ezer, hanem összesen a 4 telefonra. 18500 Ft pontosan, ami lebeszélhető és egymás között ingyenes.
2011. márc. 29. 08:26

He-he...Nekik a 20.000/előfizető/hó tökéletesen megfelel...:DDD


Egyébként azzal a csomaggal amink van,számolva a 4 készüléket,és azt,hogy mi mennyire nem is használjuk,nem volna szabad,hogy több legyen,mint 12.000...Ha nálunk lenne,a megadott paraméterek tekintetében...

2011. márc. 29. 06:48

Én ezt nem értem.

4 készülékünk van 1 előfizetésen. A számlánk havonta max 20 ezer. Jellemzően 2 telefonról van forgalom. Mert nekem van egy másik telefonom igy csak az ingyenes hivásokat bonyolitom a vodásról, valamint a barátnőm nem szokott sokat telefonálni, de a fiam és a férjem igen. Mi mindig tudjuk, hogy na most több lesz. És ezt onnan tudjuk, hogy többet telefonált valaki. De ettől, ha a következő hónapban visszafogja magát valaki egy kicsit, akkor nem lesz szintén több. Nem kell senkivel harcolnunk, hogy na most már elég volt a magas számlákból és küldjenek egy alacsonyabbat. Bármikor lehet kérni részletes számlát, ahol ellenőrizhetjük, hogy mennyit telefonáltunk.


A telefonszámla rajtunk múlik és nem a szolgáltatón!

38. 06bfdda89d (válaszként erre: 34. - Emily32)
2011. márc. 28. 23:36
Óóó...gondold el én milyen ajánlatot kaptam,ha úgy visszacsábítottak,hogy közben már leszerződtem másik szolgáltatóval!De...ha újabb hűségnyilatkozat van,akkor egy idő után megint elszemtelenednek.Na ekkor kiabáltam.Nem igazán azért,hogy történjen valami,tényleg fel voltam háborodva.Aztán történt valami.Tudjátok ez úgy megy,hogy ha egyszer csinálsz egy magasabb számlát(én sajnos nyáron ezt többször elkövettem...:( ),onnantól elkezdenek csak magas számlák jönni,míg végül kínodban ordibálni kezdesz,hogy "de már szinte nem is használom azt a rohadt telefont,akkor miért?".Úgy kb.ez...Klassz,mi?
37. 06bfdda89d (válaszként erre: 29. - Anika70)
2011. márc. 28. 23:32
Fél óra és hív az ügyfélszolgálat!:DDD
36. a0c1361e44 (válaszként erre: 35. - 9bbc382386)
2011. márc. 28. 21:29
Igen, nekünk is mindig ajánlanak kedvezőbb csomagot. Valamint ha készüléket akarunk venni, akkor is mutatnak olyat, ami jobb, olcsóbb, mint a listában van. És ezt annak köszönhetjük, hogy régi ügyfelek vagyunk:)
35. 9bbc382386 (válaszként erre: 34. - Emily32)
2011. márc. 28. 21:23
Ezt ismételten csak cáfolni tudom.Engem is és a Páromat is folyamatosan zaklatnak,és mivel hűségesek vagyunk a vodához,így a "Te ajánlatod" menüpont alatt lehet válogatni kedvezőbb díjcsomagok készülékek közt.Ezt évente-kétévente , kinek mennyi a hűségideje úgy keresik fel az ügyfelet.
34. emily32 (válaszként erre: 26. - 06bfdda89d)
2011. márc. 28. 21:07
Ebben tényleg van igazság.A férjemnek üzleti csomagja volt éveken keresztül,soha nem ajánlottak fel kedvezőbb opciót,illetve ha kérte/kérdezte,akkor is nemleges válasz volt.(Meglevő ügyféllel már minek foglalkozzanak???)Aztán amikor szinte elordította,mi a baja és meg akarja szüntetni az egészet,hirtelen minden volt:kedvezőbb díjcsomag,alacsonyabb percdíjak.Illetve csak lett volna,ha akarja.
33. Anika70 (válaszként erre: 32. - 9bbc382386)
2011. márc. 28. 20:57
Rendben :-)
32. 9bbc382386 (válaszként erre: 31. - Anika70)
2011. márc. 28. 20:53
Majd számolj be :)
31. Anika70 (válaszként erre: 30. - 9bbc382386)
2011. márc. 28. 20:16
Igen, én is így gondoltam:-)
30. 9bbc382386 (válaszként erre: 28. - Anika70)
2011. márc. 28. 20:11
Vagy egyszerűbb bemenni a vodafonehoz és letárgyalni ezt.Az interneten is tudsz időpontot foglalni,és akkor nem kell annyit várni.
29. Anika70 (válaszként erre: 26. - 06bfdda89d)
2011. márc. 28. 20:11
Na akkor ha hazajön a Férjem, bemegyünk és felmondjuk:-)
28. Anika70 (válaszként erre: 24. - 9bbc382386)
2011. márc. 28. 20:10

Igen, valószínüleg ez a helyzet.

Bevezették, mert sok volt a tartozás az ügyfelek részéről.


De miért pont nekem kellett ebbe beleesni.


Majd átnézem azt a szerződést, de ma este már nincs hangulatom hozzá.

Eléggé kiborított ez az egész tortúra.

27. Anika70 (válaszként erre: 18. - 06bfdda89d)
2011. márc. 28. 20:09
Elég szomorú ez, hogy nem lehet normálisan elintézni semmit, ordítani kell az embernek, hogy megértsék:-(
26. 06bfdda89d (válaszként erre: 20. - A0c1361e44)
2011. márc. 28. 16:09
Igen.Meg ha felmondod a szerződést,attól is.Komolyan.Utánad mennek,egyből normális lesz minden.:)
25. 9bbc382386 (válaszként erre: 23. - A0c1361e44)
2011. márc. 28. 16:05
Amúgy régebben sokkal magasabb volt a telszámlám és könnyebben ki tudtam fizetni,vagy épp nem morgolódtam rajt annyit mint most :S
24. 9bbc382386 (válaszként erre: 23. - A0c1361e44)
2011. márc. 28. 16:04
Igen.Lehet bevezették a sok be nem fizetett tartozás miatt ennél a flottánál,vagy külön be lehet állíttatni a limitet.Vagy a szerződésben benn is van,de nem hiszem hogy a mostani fix előfizetéses vodafone kártyámmal ne tudnék 100ezres számlát csinálni....csak nem lenne aki kifizesse :)
23. a0c1361e44 (válaszként erre: 22. - 9bbc382386)
2011. márc. 28. 16:02
Nekünk is volt az elején ilyen magas és minket sem korlátoztak. Küldték a csekket a rendes határidőre és fizetni kellett.
22. 9bbc382386 (válaszként erre: 19. - 9bbc382386)
2011. márc. 28. 15:51

Még annyit hozzáfűznék: 99'ben is előfizetéses voltam a vodafonnál,és a telefonommal elutaztam 20ezer km-re Ausztráliába, nem korlátoztak,hisz olyan szerződésem volt,és 45ezer Forint lett a számlám.

Pedig az 12évvel ezelőtt volt :)

21. 9bbc382386 (válaszként erre: 20. - A0c1361e44)
2011. márc. 28. 15:49
:DDD
20. a0c1361e44 (válaszként erre: 18. - 06bfdda89d)
2011. márc. 28. 15:40
Az üvöltéstől kevesebb lesz a telefonszámla? Kipróbálom:)
19. 9bbc382386 (válaszként erre: 13. - Anika70)
2011. márc. 28. 15:33

Hát erről pedig tudnod kellett volna.

Több mint 10éve vagyok vodafonos és soha semmi problémám nem volt velük.

Szerintem mindig annak kell óvatosnak lenni,aki aláír egy új szerződést,meg hát mindenre ki kell-ene térni :) ... az előfizetőnek is!

18. 06bfdda89d (válaszként erre: 8. - Anika70)
2011. márc. 28. 13:55

Sajnos volt már 20ezres is...:(

Jól jött volna,mert konkrétan nem számítottam rá...

Amióta üvöltöztem velük telefonon,egész baráti lett a számla...

17. a0c1361e44 (válaszként erre: 15. - Anika70)
2011. márc. 28. 11:09

Ismerem az ilyen flottás dolgokat, nekem is ilyenem van.


Lehet, hogy igy van nem kétlem!

16. Anika70 (válaszként erre: 15. - Anika70)
2011. márc. 28. 10:56
Előfizetéses telefonom van egyébként.
15. Anika70 (válaszként erre: 14. - A0c1361e44)
2011. márc. 28. 10:56

Nem a munkáltatóm kérte!

Egyébként is nem a munkáltatóm fizeti a számláimat, én szerződtem, én fizetem.

Ez általános, mindenkire érvényes szabályzat, amit ma hallgattam végig a Vodafonos ügyfélszolgálaton.

Az első 3 hónapban van így, új ügyfélnél.

14. a0c1361e44 (válaszként erre: 13. - Anika70)
2011. márc. 28. 10:53

Be akarják állitani a telefonálási igényedet? Ez most előfizetés, vagy feltöltős? Az előfizetés lényege az, hogy nem fogy el a keret. Ilyen nincs.

Én csak azt tudom mondani, hogy a vodafone nem korlátoz, valamint a vodafonet hétvégén is el lehet érni és ingyen.


A te munkáltatód kérhette igy! Erről nem a vodafone tehet.

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook