Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Iskolai fegyelmezés "hány képecske marad péntekre" módszerrel fórum

Iskolai fegyelmezés "hány képecske marad péntekre" módszerrel (beszélgetés)


1 2
52. anya4005 (válaszként erre: 51. - Ittmost)
2013. szept. 5. 13:51
Nyilván kaptam külön feladatokat,de rajtam kívül 25 másik gyerekkel foglalkozott,nem tudott rögtön rohanni, ahogy kész lettem! Egyébként ez csak 1 évig tartott,másodikban már nem könyv evéssel ütöttem el az időt,hanem tanulmányi versenyekre készültem! Akkor sem,és most sem gondolom,hogy ez olyan tragikus lett volna,mellesleg meg is tanúltam,ami a könyv lapjain volt (fotografikus memória):-)!
51. ittmost (válaszként erre: 49. - Anya4005)
2013. szept. 4. 14:53

Klassz,hogy jó tanárként van az emlékeidben.

Egyébként ezt hívják differenciálásnak.. és sokkal könnyebb egy okos gyereknek külön elfoglaltságot adni-már ha annak nem mániája,hogy mindent bekiabál,amit ő már tud-,mint a lassúbb gyerekeket felzárkóztatni.Szóval nem gondolom,hogy olyan nehéz lett volna neki megoldani,hogy te ne a könyvet rágd.

50. ittmost (válaszként erre: 47. - Bd55e3f068)
2013. szept. 4. 14:50
Nem biztos,hogy az ő hibája,de ha ez velem esne meg,én elgondolkodnék,h mit kezdjek azzal a gyerekekkel,aki rendszeresen ezt csinálja órán.
49. anya4005 (válaszként erre: 45. - Ittmost)
2013. szept. 4. 13:25
Nem az ő hibája volt! Úgy kezdtem a sulit (ráadásul 1 évvel korábban,tehát 5 évesen),hogy írtam,olvastam,alap matematikai műveleteket tudtam akár 6-7 számjegyű számokkal. Az ofő már akkor is az egyik legjobb tanár volt,de nem tudott minden órán külön foglalkozni velem.
48. anya4005 (válaszként erre: 44. - Ittmost)
2013. szept. 4. 13:21
Mostmár igen:-)
47. bd55e3f068 (válaszként erre: 45. - Ittmost)
2013. szept. 4. 08:08
Bocs, de szerintem a legkevésbé sem biztos, hogy a tanár hibája, ha egy gyerek unalmában rágja a könyvét. Mert ha beszélget, levelezget, rajzol, mást olvas vagy nézeget... szerintem ilyesmik tartoznak az értelmes figyelem lekötésébe.
2013. szept. 4. 08:05

Szerintem nem olyan rossz dolog ez!


Valami ösztönző módszer, kitaláció tényleg kell!


Majd meglátod, ahogy telnek a hetek, mennyire válik be... addig felesleges előre görcsölni!


Különben nálunk az a tapasztalat, hogy az otthon eleven gyerkőcök az iskolában visszafogottabbak ám!

45. ittmost (válaszként erre: 42. - Anya4005)
2013. szept. 4. 07:09
Vajon fejlődött azóta annyira az ofőd tanítási módszere,hogy már ne keljen egy gyereknek unalmában rendszeresen papírrágással töltenie az ő óráját?
44. ittmost (válaszként erre: 41. - Anya4005)
2013. szept. 4. 07:07
Remélem,olvastad a helyesbítésemet a 36.ban.
43. ittmost (válaszként erre: 40. - Angéla19)
2013. szept. 4. 07:07
Szerintem kérdezd meg minél előbb az ofőt,hogy konkrétan milyen tettekkel lehet visszaszerezni az elvett képeket.Te is,és a fiad is meg fogtok nyugodni,ha tudjátok,hogyan lehet helyrehozni a hibákat.
42. anya4005 (válaszként erre: 34. - Ittmost)
2013. szept. 3. 18:55
Igen,a lapok széléből félköröket téptem ki,azt rágcsáltam órán! Most volt osztálytali,az ofő még mindig megmosolygott érte.
41. anya4005 (válaszként erre: 33. - Ittmost)
2013. szept. 3. 18:53
Már írtam: az én fiaim még nem iskolások! A nagy tegnap kezdte az ovit!
40. angéla19 (válaszként erre: 38. - Ittmost)
2013. szept. 3. 18:28
Egyenlőre még csak a 2. tanítási napon vagyunk túl, úgyhogy konkrét tapasztalataink nincsenek, csak az ismertetést hallottam a szülőin. De köszi a véleményeket, próbálok pozitívan viszonyulni a dologhoz.
39. gkreka (válaszként erre: 38. - Ittmost)
2013. szept. 3. 16:02
A kérdezőnél nem tudom mi a helyzet, az én kisfiaméknál pl az a szabály, hogy csak az a tanár adhatja vissza, aki elvette vagy az ofő, ha egyeztetett az érintett tanárral. Ahogy a tanárnő példáiból láttam nem teljesíthetetlen magatartási szabályokat várnak el a gyerekektől és a "megbocsátást" sem kötik lehetetlen feltételekhez.
38. ittmost (válaszként erre: 1. - Angéla19)
2013. szept. 3. 15:56
Milyen tettekkel lehet visszaszerezni?mert ha ezek értelmes jótettek,akkor nem baj,ha rászokik a gyerkőc,hogy ezekkel javítani lehet a hibákat.
37. ittmost (válaszként erre: 35. - Gkreka)
2013. szept. 3. 15:54
Köszönöm,h szóltál:)
36. ittmost (válaszként erre: 33. - Ittmost)
2013. szept. 3. 15:54

Jajj,elnézést,jobb lesz,ha megyek takarítani..még felületesen olvasok:)

Akkor neked még van 3 éved a kisfiú iskolába kerüléséig.Addig javulhat: pl. leszokhat a képevésről.Az utolsó 2 gondolatom megáll.

Még egyszer elnézést!

35. gkreka (válaszként erre: 33. - Ittmost)
2013. szept. 3. 15:49
nem ő a fórumindító :)
34. ittmost (válaszként erre: 28. - Anya4005)
2013. szept. 3. 15:46
????komolyan?megetted a könyveidet?
33. ittmost (válaszként erre: 16. - Anya4005)
2013. szept. 3. 15:45

Hát ha 2 percig nem tud egy helyben ülni,és iskolás,akkor tényleg hiperaktív.

Azt nem hiszem,hogy normális viselkedés lenne,ha megeszi a képeket.Alkalmankénti összegyűrést,vagy ritka eltépést,ha valamin nagyon dühös,azt el tudom fogadni.

Szülői kérelemmel haza lehet vinni korábban is a gyereket,az igazgató engedélyezheti.

Ilyen gyerekekhez normális helyen pedagógiai asszisztenst adnak segítségként,aki segíti a beszokást,kérd te is az igazgatótól.

32. bd55e3f068 (válaszként erre: 28. - Anya4005)
2013. szept. 3. 15:08
Akkor nem a mostani képecske rendszerben van a hiba.
31. gkreka (válaszként erre: 29. - Anya4005)
2013. szept. 3. 15:02
Én is repestem, hogy az amúgy is agyonterhelt gyerekekre még ezt az órát is rásózták.
30. gkreka (válaszként erre: 25. - Angéla19)
2013. szept. 3. 14:51
Próbáld a napi pozitív élményeiről meséltetni (ez persze nem azt jelenti, hogy ne hallgasd meg, ha valami rossz éri), és biztosítsd arról, hogy nem fogsz haragudni, ha el-elveszít egy képecskét, csak törekedjen kijavítani a hibáját!
29. anya4005 (válaszként erre: 24. - Angéla19)
2013. szept. 3. 14:51

Majd e-mailben értesítenek róla,ha a gyereknek nem megy jól a szorzás! Agyrém!!!

Hittan és erkölcstan...a másik kedvenc témám!!! De nem akarok senkinek az esetleg vallásos vagy erkölcsös lelkébe gázolni,úgyhogy nem fejtem ki a véleményem!

28. anya4005 (válaszként erre: 26. - Bd55e3f068)
2013. szept. 3. 14:49
Én felzabáltam a tankönyveimet,mert halálra untam magam az órán...
27. Fisica
2013. szept. 3. 14:38

Én jó ötletnek tartom.

Amikor én voltam elsős, nálunk 'nyomdás füzet' volt.

Minden nap végén kaptuk a nyomdát, aki jól viselkedett/ügyes volt/figyelt mókust kapott, aki kicsit volt rossz az macskát, aki nagyon rossz volt/verekedett vagy ilyesmi az boszorkányt. Szóval ez nem egy új dolog (19 éve voltam elsős), és akkor is egész nap suliba kellett lenni elsőben(és másodikban is).

26. bd55e3f068 (válaszként erre: 16. - Anya4005)
2013. szept. 3. 14:28
Csak nem fogja megenni a gyerek a képeket, mint Sehallselát Dömötör a könyvlapot :o)
25. angéla19 (válaszként erre: 11. - Gkreka)
2013. szept. 3. 14:24

Igen, ebben igazad van, de talán jobb úgy fogalmazni, hogy átvesszük egymás szorongását.

Tegnap reggel még nagyon vidáman készülődtünk, büszkén vitte a hátán az iskolatáskát, hogy ő már nagy iskolás fiú lett. Aztán amikor még én is vidáman érte mentem már erősen lekonyult a szája és közölte, hogy másnap inkább oviba menne. Aztán elmentem a szülőire és én is nagyon lelombozódva jöttem haza. Most próbálom kicsit felrázni magam, mert tényleg nem szabad, hogy azt érezze, hogy szorongok.

24. angéla19 (válaszként erre: 21. - Anya4005)
2013. szept. 3. 14:15
Érdekes módon tényleg rengeteg dologról kaptunk tájékoztatást: erkölcstan, hittan, melyik könyv nem jött meg..stb, de hogy fogadó óra mikor van és van-e egyáltalán, arról nem.
23. angéla19 (válaszként erre: 17. - Gkreka)
2013. szept. 3. 14:12

Igen, ez nekem is tetszik, az ellenőrzőben is megnéztem hogy fog majd kinézni az értékelés.

Ugyanakkor a szülőin lediktálták ehhez is a "fordítókulcsot", 90 %-ig ötös, X százalékig 4-es...stb. Úgyhogy osztályozás lesz ugyanúgy kőkeményen, csak százalékokkal illetve pontokkal jelölve.

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook