Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Késedelmes számlabefizetés?! fórum

Késedelmes számlabefizetés?! (beszélgetés)

16. acuko (válaszként erre: 15. - 43d4d69400)
2010. nov. 14. 19:43
Egy hónapja mondta a mogorva csajszi, hogy már nem küldenek sms-t, a sok visszaélés és a rengeteg kintlévőség miatt. Nem találok a számlán egyébként ilyet. Hol keressem?
15. 43d4d69400 (válaszként erre: 14. - Acuko)
2010. nov. 14. 19:30
A t-mobile telefonszámlán viszont rajta van h a figyelmeztető smstől számitott 30 napon belül..... szóval nézd meg, és ha rajta van reklamálhatsz....
14. acuko (válaszként erre: 10. - Russodebby)
2010. nov. 12. 15:40

Hát ez már igy sajna nem igaz. Nem vár 30 napot és már nem küld sms-t sem! Én igy jártam, 5000 ft. elmaradásom volt, tudtam, hogy 22-én lejár a határidő, de még nem kaptam fizut addig. Gondoltam, majd küldik az sms-t és onnantól van még 30 napom. 1-én korlátozták a hívásokat.( nem tudtam egyáltalán hívni senkit sem) bementem, rákérdeztem. Azt mondta a flegma csajszi (akiben egy szemernyi empátia sincs, de megvetés annál inkább) hogy igen, látja, nem küldtek sms-t és már nem is fognak. Ott van a határidő, azt kell betartani. Visszakapcsolás díja 2500,-, ami a következő számlában lesz, és ráadásul készülékenként annyi. Vagyis a 3 készülékre azonnal rátesznek 7500,- visszakapcsolási díjat. (A 3 a saját, a gyereké és az otthoni mobil)

Szóval azért van a határidő, hogy tessék szépen mindenkinek betartani. ha nem, akkor ők tartanak be nekünk.. Kösz Tré-Mob

13. 43d4d69400 (válaszként erre: 10. - Russodebby)
2010. okt. 23. 10:03

Megint csúszásban vagyok, a múltkor befizettem, bent a t-mobileban, és ott tök rendesek voltak.

Sajna igy kapok fizut, igy tudom rendezni.

Szóval bekaphatják.

Elvileg sms-t kell küldeniük arrol h tartozásom an és harminc napom van rendezésére. csak utána tilthatják. Legalábbis ezt a tájékoztatást kaptam.

Mostmár okosabb vagyok.

2010. okt. 3. 17:38
Nekem is a vezetékes a T... van mindíg hó végén jön a számla, és következő hó másodikára szól álltalában a számla, magamban szidom őket, deaztán beveszem a lesz...m tabit, és megvárom az ötödikén kapott fizum, és nagy nyugalommal akkor fizetem be. Még sosem volt problémám velük, nem reklamáltak, és nemis büntettek meg. Csak próbálnák meg, na akkor bemennék, vagy felhívnám, hogy ne fizu elöttre szóljon a határidő, és akkor befizetném időben!
2010. okt. 3. 17:26

Befizettem a számlám. Nos végtelen kedvesek voltak, aztán persze mondtam az üfiszolisnak, h tudja remélem egyszer sem lesznek ennyire megalázó és gonosz helyzetbe mint én. Mert vissza lehet nézni a számlabefizetéseimet. Kifogástalanul mindig teljesítettem. És köszönöm a kedvességet, és h a trémobil előfizetője lehetek, de januárban szolgáltatót fogok váltani.

hát de miért, meg jötta legujabb akciókkal. Aztán persze közöltem h miért maradjak szar akcióknál, ha a többi szolgáltató jobb áron adja.....

2010. szept. 28. 08:48
Csak akkor tílt le a t-mob,ha már letelt a 30 nap és számlázásra került a következő havi előfizú is. Sajna már hónapok óta el vagyok csúszva egy hónappal.
2010. szept. 27. 22:33
T is, Tré. De nem csak ez a szolgáltató ilyen "ügyfélcentrikus". Nekem kedvencem a T..áz. Sajnos magyarországon nem a szolgáltató van érted, hanem Te vagy a szolgáltatóért és ha fizetsz örülj, hogy egyáltalán kapsz egy minimális szolgáltatást, ami pont nem az amit a szerződéskötésnél ígértek. Mert a lényeg az apró betűkben rejlik és mivel időd sincs elolvasni, sőt néha jogi előképzettség kellene hogy megérts mindent. Valamint az hogy a szerződésben általában Te nem, de a szolgáltató módosíthat, alakíthatja soha nem válsz egyenrangú partnerré. És ezek a problémák kishazánkban egyetlen illetékest sem érdekelnek. Sajnos.
8. 43d4d69400 (válaszként erre: 7. - E584b61b26)
2010. szept. 27. 21:11
Kellemetlen. Komolyan gondolkodom, hogy ha befizetem a számlám és stabil lesz az állásom,s zolgáltatót váltok.
2010. szept. 27. 20:56

Tré-Mobil

Tré-Home

Tré-com

Jellemző ez a stílus,és a minőségen aluli szolgáltatás is!

Meg hogy összevissza számláznak!


Elmesélek egy sztorit!

Anno egy 3210 es Nokia készülékről beszélünk,és direkt lemondtam a wap hozzáférést!(Nem is lehetett volna wapozni ezzel a készülékkel ugyebár).Hónapokkal később a szerződéskötés után kijött 36,000 ft wapdíj állítólag ennyit wapoztam az erre alkalmatlan készülékemmel,és egyébként is volt itthon internet!Hiába mondtam,hogy nem wapoztam,mutogatott valami listát hogy márpedig ott van hajnal 2 kor wap oztam!

Azt mondta tiszta hülye vagyok,hogy ilyennel akarom becsapni fizessem ki!

oké berágtam még rágalmazott is és alpári is volt,mondtam neki oké akkor átkérném a számomat másik szolgáltatóhoz,inkább kifizetem az ezzel járó kötbért csak még egyszer meg se lássam őket!

Ígyisvolt kifizettem mindent,adtak egy nyilatkozatot,hogy átmehetek ezzel a számmal másik szolgáltatóhoz.

Kb 3 szor visszakérdeztem,hogy akkor nem vagyok adósa a "kiváló" cégnek,a nő egyértelműen azt mondta "Nem,rendezve van minden!"

Ez augusztusban volt,ugyanez az és októberben küldtek egy számlát 24,000 ft ról,hogy valamit mégiscsak találtak,amit akkor a drága kollega nő nem vett észre!Jaaaaaaaaaaa és nem értem mit találtak,hisz a csaj akkor azt mondta,hogy amíg mindent,nem rendezek le addig nem vihetem a számom se meg semmi!Ehhez képest ekkor már 3 hónapja másik szolgáltatóügyfele voltam!:S

Na ennyit erről!

Csoda hogy azóta nem kapok számlát onnan is!

2010. szept. 27. 20:51

Nem értem. Annyira kellemetlen az egész. Annyira megalázo h hihetetlen.

Hónapokig nem volt állásom. Be kellett fizetnem a sulimat. Fizetnem kell a Bejárásomat. Enni nem birok, olyan ideges vagyok ettől. Sosem tartoztam... senkinek.... És most itt rettegek, h kikapcsolják e a hivásaimat.

5. annah18 (válaszként erre: 1. - 43d4d69400)
2010. szept. 27. 20:46
Sajnos nem csak te jártál így velük. Nem tudom miért ilyen bunkók, de nálunk még a kirendeltségben is ilyenek. Fintorognak meg lekezelően beszélnek. Ha pedig vissza mondasz valamit az előfizetésből, akkor inkább mindent egyben le kell mondani /tv internet telefon/, mert különben a többivel megszívod és folyamatosan kib**nak az emberrel.
4. 43d4d69400 (válaszként erre: 3. - Kicsilányka1984)
2010. szept. 27. 20:46

Nekem azt mondta a csaj, h nyolcadikáig van időm.

Csak azt nem értem ha az modnják harminc nap! Akkor miért korlátoztak be? tullépted a harminc napot? vagy ?

2010. szept. 27. 20:43

én is mérges vok rájuk!

kiküldik a csekket ,hogy elsejéig fizessem be,de hát én 10.-e körül kapok fizut.

sajna előbb nem tudom befizetni így minden hónapban kapom a kamatot:(((

szóltam nekik,de szinte kiröhögtek!

nem 1.-2 ezer ft.-ról van szó,mert internet,telefon,tv mind egybe jön:(((

sajna ilyen világot élünk!

2010. szept. 27. 20:41

mindig igy beszélnek:(

korlátozzák befizeted + 2500 a visszakapcsolás,de azt nem kell befizetni a következő számlával jön majd.Egy órán belül visszakapcsolják!

én is szerdán fizettem mondtam ,hogy a következőt hétfőn fizetem erre pénteken korlátozták....

2010. szept. 27. 20:38

Sziasztok!


A T-mo.... nál vezetem a számlám. Sajnos most ugy alakult nem tudom időben befizetni a számlám.

Ma felhivtam a behajtási osztályt, és mondtam h jövöhéten kapok fizetést akkor tudom befizetni, sosem késtem egy számlámmal sem.

Ez most igy alakult.

Erre közölte h a határidő után kapnom kell egy smst, h 30 napon belül fizessek. Én iylet nem kaptam, erre közölte a nő h nem is fogok, szerdáig jövöhéten fizessek. És minősithetetlen hangnemben beszélt velem.

Pedig én telefonáltam be, elismerve a hibám, nem kicsit szégyenkezve, h nemtudtam időben teljesiteni.

Ha valakivel volt iylen kérem irja le mitörtént, mert nem szeretném ha korlátoznák a számlám, ugyanismunkaeszköz, most h végre eltudtam helyezkedni.


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook