Farsangi ruha egy aukciós oldalról (beszélgetés)
CSak este van...
Szóval:
Amikor árultam egy terméket volt hogy azért kaptam negatívat, mert az nem tudott olvasni aki leütötte, s miután kérdezte meddig kell várni, írtam Neki, hogy nem tudom de ha óhajtja visszautalom a pénzét. Kintről rendeltem több dolgot, de egy hetet késett. Az aukcióban ez fel volt tüntetve.
Én csak azt nem értem, hogy miért vetted át a jelmezeket? Hiszen ha visszamennek, akkor csak a postaköltséget buktad volna, a pénzt kénytelen lett volna visszautalni, különben mehettél volna a rendőrségre.
Ezért nem szabad soha előre utalni!
Én már csak úgy vásárolok a vaterán, ha személyesen át tudom venni az árut, különben le sem ütöm. Nem is értem, egyáltalán hogy engedheti meg a portál az előre utalást! És a legrosszabb, hogy ezer negatívas eladók, akikről csomóan leírják, hogy átverte őket az előre utalással, nincsenek kitiltva. Mert a portál leszarja az ilyen dolgokat, hiszen nekik tök mindegy, csak menjen a bakszámlájukra a jutalék! Az egész portált be kéne záratni, annyi csalás folyik rajta! De senki nem tesz semmit.. Felháborító, ami ott folyik!:o@
Nem kérem vissza a pénzt, jót bohóckodnak itthon a jelmezben.
Csak az zavar, hogy Ő nem teljesített felém, és még Ő van felháborodva.
Leütés ELŐTT kérdezz, ha nem vagy biztos a dolgodban.
Értékeld őt is negatívan, ha ő hibázott a szállításnál.
Szerintem igazad volt. Meg egyébként is. "A vásárlónak mindig igaza van"
Joggal kérhetnéd vissza a pénzt.(szerintem)
Az ilyenek miatt hagytam ott a Vatera-t.Mondjuk én ott csak vásárló voltam annak idején,de sok tanulópénzt fizettem.
Jogos volt a felháborodásod!
Megrendeltem két egyforma ruhát a két gyerekemnek farsangra, mivel mind a kettő ugyanannak szeretett volna öltözni (ismerős?, a kicsi majmolja a nagyot)
Már kezdődött a gond azzal, hogy leütöttem, azzal a tudattal, hogy két egymás utáni méret lesz. Amikor leütöttem és utaltam a pénzt közölte az eladó, hogy a két ruha egyforma nagy 116-122 (még a ruhák hosszát is megírtam) méretű, de az jó lesz biztos mindkét gyereknek. Reklamáltam, hogy szerintem a 116 és a 122-es méret nem ugyanaz, lévén a két gyerekem ilyen ruhákat visel és nem azonos a méret.
Mivel a pénzt már elutaltam gondoltam már mindegy, legfeljebb a kicsi ruháját néhány helyen felöljtük.
Emailben kértem (mivel ott beszéltünk), hogy ne az én címemre küldje a ruhákat, mert soha nem vagyunk itthon, részletesen leírtam a címet, ahova küldje, háromszor is leírtam emailban. Erre a múlt héten szerdán kaptam egy értesítőt a postaládámba, hogy kiszállították a csomagot, nem voltam itthon, vegyem át a postán. Késő estig dolgozom, pont ezért kértem meg többször is, hogy más címre küldje. Csak szombaton tudtam átvenni a csomagot a postán, a farsang pénteken volt. Szerintetek korrekt, hogy ezek után írtam neki egy nem túl szép levelet és még én kaptam negatívat, mert hisztis vásárló vagyok?
További ajánlott fórumok:
- Milyen farsangi jelmeze lesz gyermekednek?
- SMA - egy gyógyíthatatlan genetikai betegség (kicsit más oldalról)
- Szakítás női oldalról - Okok és indokok
- Szerintetek közös vagy külön kassza? Érveket kérnék mindkét oldalról, kinek mi a tapasztalala, melyik a jobb?
- Rendelt már valaki aukciós oldalról eredetinek vélt parfümöt, a bolti ár töredékéért?Mik a tapasztalatok?
- Vásárlás aukciós oldalról