Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Mit gondoltok erről az írásról? Kezdő vagyok. Szóval legyetek elnézőbbek a hibákkal kapcsolatban. fórum

Mit gondoltok erről az írásról? Kezdő vagyok. Szóval legyetek elnézőbbek a hibákkal kapcsolatban. (beszélgetős fórum)


1 2
8. e56d4c2fd6 (válaszként erre: 4. - Zebracsikó)
2014. jan. 7. 12:12
Tudom, de az nem baj ha a következő mondatban is benne van az arc szó csak éppe más ragban?
7. zebracsikó (válaszként erre: 1. - E56d4c2fd6)
2014. jan. 7. 12:11

"De ezt én is tudtam, hogy egyenlőre lehetetlen."


Nem "egyeNlőre" hanem EGYELŐRE.



JAJJJJ

6. zebracsikó (válaszként erre: 1. - E56d4c2fd6)
2014. jan. 7. 12:10

helyesírási hiba:


"fel tudtam volna borítani" - helyesen

2014. jan. 7. 12:09
A nyelvi pongyolaságokon túl (amiket egy szépírónak le kell faragni mindenképpen) elég közhelyes, klisészerű a történet, amolyan tizenkettő egy tucat. Próbálkozásnak elmegy, de semmi eredeti nincsen benne.
4. zebracsikó (válaszként erre: 1. - E56d4c2fd6)
2014. jan. 7. 12:08

"nem láttam az arckifejezését" helyett "arcát"


olyan hülyén fest ebben a szövegben az "arckifejezés"

2014. jan. 7. 12:08
Hááát...Pulitzer-díjat még nem ér :)de minden kezdet nehéz:)
2. zebracsikó (válaszként erre: 1. - E56d4c2fd6)
2014. jan. 7. 12:07
1. sorban máris helyesírási hiba: "el fogok mesélni" - helyesen
2014. jan. 7. 12:05

Ashley Moor vagyok 16 éves gimnazista. Amit most elfogok nektek mesélni hihetetlen lesz. De ez volt életem legjobb időszaka... még ha voltak benne telek is. Arról szól, hogy hogyan tudtam meg, milyen a világ és milyenek az emberek. És, hogy az a sok-sok rémmese nem is mese, hanem valóság...