Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Fórum - Akik használtak(nak) fogyasztó tablettát, port, teát, shake-t, ide!

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Egyéb diétás témák


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


2416. Ani06012017-06-23 17:42
Vegyél be 1,5 tablettát.
Lehet az is elég,nem kell a kettő db.
Nem volt bajom tőle 😃
(válasz Zsani0527 2415. hozzászólására)

2415. Zsani05272017-06-23 16:36
Értem.És nem voltál rosszul tőle?
Én egy ideig nem szedtem,de most hétfőn megint elkezdtem.Le is szaladt gyors 2kg.Gondolom a víz.De gondoltam rá,hogy emelek rajta fél szemet,mert reggel eszem és dél körül veszem be a tabit,de este már éhes vok.Engem az alvásban nem zavar viszont az éhség+a meleg(meg gondolom a gyógyszer is) nagyon ingerültté tesz. Nem tudom mi legyen.
(válasz Ani0601 2414. hozzászólására)


2414. Ani06012017-06-23 15:36
Én annyit szoktam.
1 db-nak nem érzem hatását. 1,5 v 2 szemet szedtem.
(válasz Zsani0527 2413. hozzászólására)

2413. Zsani05272017-06-23 14:42
Sziasztok!
Huu jó rég voltam itt,sajnos nem engedett be vmiért az oldal,de most sikerült.
Próbáltam visszaolvasni a hozzászólásokat,látom sokan csatlakoztak.Nekem most olyan kérdésem van,hogy van itt olyan aki 2szem genét szed naponta?

2412. keresztes:)2017-06-23 10:24
Igen, nagyon vigyázzatok ezekkel a gyógyszerekkel, az egyik ismerősömnek is lett baja... inkább mozogjatok, étkezzetek egészségesen, ha meg mégis valamit akartok a fogyásra enni, akkor az TERMÉSZETES legyen. Én ezt javaslom, nekem és több ismerősömnek is bevált!
(válasz Cirsztik 2409. hozzászólására)

2411. poti242017-06-22 21:59
Sajnalom :( azert köszi hogy válaszoltál :)
(válasz Cirsztik 2409. hozzászólására)

2410. Ani06012017-06-22 20:25
Na,feldobtad a dokinál a gyógyszert? Felírta?
(válasz benianyu 2395. hozzászólására)

2409. Cirsztik2017-06-22 20:11
Kicsit túlpörgött a szive... azóta is magas pulzusra szedi a gyógyszert... :) egyértelműen nem lett kimondva hogy attól, de elég valószínű mivel sokszor rosszul volt az adipex bevétele után.. csak hát fontosabb volt a fogyás mint az egészsège...

2408. poti242017-06-22 18:04
mi lett vele??? :(
Amúgy abbhagytam...
(válasz Cirsztik 2407. hozzászólására)

2407. Cirsztik2017-06-22 18:02
Adipex-el vigyázz... tesómnak maradandó baja lett tőle... inkább mozogj picit többet, és próbálj meg odafigyelni a kajára. (Nem bántásból írtam!!)

2406. poti242017-06-22 17:06
Sziasztok!Valaki rendelt már a k..o..k...sz...info oldalrol?
adipexet rendeltem de annyira nem csökkentette az étvágyam mint a sibu.. viszont azt is lehet rendelni onnan ...

2405. Ani06012017-06-21 19:55
Igen,ez az 😏🙄
(válasz darkangel69 2401. hozzászólására)

2404. Ani06012017-06-21 19:54
😂😂😂
Ez tuti!!!
(válasz dolcsy1989 2402. hozzászólására)

2403. dolcsy19892017-06-21 16:54
Viszont a penztarcad garantaltan lefogy tole. 😆


2402. dolcsy19892017-06-21 16:53
😂😂😂
Viszont evekig szedheto.
Nem tudom mit varnak tole az orvosok...esetleg hogy a vegelgyengules elobb vegez a szedojevel minthogy lefogyna tole!????😂😂

2401. darkangel692017-06-21 15:07
Ez az a gyógyszer amit azért nem szedünk mert marha drága? :)
(válasz Ani0601 2400. hozzászólására)

2400. Ani06012017-06-19 18:16
[link]

2399. Ani06012017-06-19 17:46
Lehet,h a Mysimba az.

2398. darkangel692017-06-19 11:26
Ezt a videot korábban már én is láttam. Fogalmam sincs mi lehet ez. Szerintem az még csak terv, hogy ezt a titokzatos szert valamikor szabadalmaztatni fogják..... tudomásom szerint Mo.-on jelenleg nincs olyan szer, ami a központi idegrendszerre hat.
(válasz benianyu 2395. hozzászólására)

2397. keresztes:)2017-06-19 09:54
Én csak természetes megoldásokat ismerek, gyógyszerekben nem tudok segíteni...

2396. BDyna2017-06-19 09:39
Nem tudni,de engem is érdekelne!
(válasz benianyu 2395. hozzászólására)

2395. benianyu2017-06-19 08:52
Sziasztok, tudja valaki mi ennek a gyógyszernek a neve: [link]

akár privátban is lécci, holnap megyek az endokrinologusomhoz, kénytelen vagyok én bedobni a témát. Köszönöm!

2394. BDyna2017-06-18 10:23
Sziasztok!Teunate Retardot szedi már valaki?
Tapasztalatok?

2393. keresztes:)2017-06-15 16:04
Írtam :)
(válasz dolcsy1989 2392. hozzászólására)

2392. dolcsy19892017-06-15 11:23
Varom
(válasz keresztes:) 2391. hozzászólására)

2391. keresztes:)2017-06-15 11:16
Márkát nem írhatok, de egy olyan terméket használok, amely ugyanúgy 100%ban természetes anyagokból áll. Privátban tudok részleteket írni
(válasz dolcsy1989 2390. hozzászólására)


2390. dolcsy19892017-06-15 10:56
Megkerdezhetem amugy hogy milyen fogyasztoszert probaltal es mik a tapasztalataid?
Mert vegulis a forum errol szol...vagy mi!
(válasz keresztes:) 2389. hozzászólására)

2389. keresztes:)2017-06-15 10:29
Igyekszem a szervezetemet helyreállítani és úgy gondolom, eleget próbálkoztam már a gyógyszerekkel... nem jött be. Ezért mondom, ha van természetes fogyási (vagy más betegségek megelőzésére természetes) lehetőség, akkor érdemes adni neki egy lehetőséget.
(válasz dolcsy1989 2388. hozzászólására)

2388. dolcsy19892017-06-15 10:11
Gratulalok hog6 ilyen kitarto voltal. Csak igy tovabb.
(válasz keresztes:) 2387. hozzászólására)

2387. keresztes:)2017-06-15 09:53
Én is így gondoltam, kb 2 évvel ezelőttig, amikor refluxos lettem... Aki ismeri ezt a betegséget, tudja hogy nagyon fontos sportos, pocak nélküli alakot tartani. Én ezt próbálom elérni, mivel 2 év alatt a ppi gyógyszerek teljesen tönkretették a gyomromat és az immunrendszeremet, ezen kívűl asztmás is lettem a sok sav miatt. Körülbelül egy hónapja megváltozott az életem ezektől a természetes alapanyagoktól.
(válasz dolcsy1989 2386. hozzászólására)